این روز‌ها توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم و سینما به سمت مجموعه فیلم‌های بتمن و بازیگر این فیلم معطوف شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   تقریبا اکنون بسیاری از افراد می‌دانند که رابرت پتینسون برای نقش بتمن انتخاب شده است. بازیگری جوان که اغلب افراد او را به خاطر فیلم‌های مشهور گرگ و میش می‌شناسند.

آیا پیترسون از عهده نقش بتمن بر می‌آید؟


بیشتربخوانید: مریل استریپ در برابر دوربین سودربرگ رفت/ دومین همکاری ۲ چهره


جالب است بدانید که حتی خود پتینسون نیز فکرش را نمی‌کرد روزی برای نقش بتمن انتخاب شود. درواقع اوایل انتخابش برای این نقش تصور می‌کرد این یک شوخی مجازی است و شایعات حقیقت ندارند. این بازیگر سی و سه ساله می‌گوید مطبوعات پیش از او مطلع شده بودند که قرار است در این فیلم و در نقش بتمن بازی کند و در نتیجه خودش باور نمی‌کرده ماجرا حقیقت دارد.

البته وی در بخشی دیگر از صحبت هایش نیز اشاره کرده که پس از انتخاب رسمی او نیز مطبوعات از جزئیاتی عجیب خبر داشتند تا جایی که پتینسون نگران شده که نکند او را از این نقش کنار بگذارند. سرانجام این خبر در ۳۱ می‌توسط برادران وارنر تأیید شد که پتینسون قرار است نقش بتمن جوان را بازی کند.

پتینسون در این خصوص می‌گوید: "وقتی من بچه بودم لباس بتمن تنها لباس محبوب ابرقهرمانی من بود. " در حال حاضر فیلمنامه این قسمت تکمیل شده و فیلمبرداری نیز در زمستان و احتمالا ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. پتینسون پای در نقشی خواهد گذاشت که پیش از او متعلق به مایکل کیتون، وال کیلمر، جورج کلونی، کریستین بیل و بن افلک بوده است.

به نظر می‌رسد پتینسون برای پذیرش این نقش بیش از حد عصبی است. اکنون باید دید موفق می‌شود نظر مثبت علاقه‌مندان به بتمن را به سوی خود جلب کند یا خیر.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

رابرت پتینسون آماده پذیرش نقش بتمن است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار