هتک حرمت نتانیاهو به حرم ابراهیمی در شهر الخلیل + فیلم

فلسطینیان از هتک حرمت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی در شهر الخلیل خشمگین شدند.

هتک حرمت نتانیاهو حرم ابراهیمی در شهر الخلیل + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه شماری از وزیرانش و رووین ریولین رئیس این رژیم با حضور در حرم ابراهیمی در شهر الخلیل، به این حرم مقدس هتک حرمت کرد.

ارتش اشغالگر هنگام حضور نتانیاهو و هیات همراه با بستن همه مسیرها، شهر الخلیل را امنیتی کرده بود. نتانیاهو که با پرونده زیاد فساد مالی روبروست برای کسب آرا شهرک نشینان تندرو در انتخابات آینده پارلمان این رژیم که هفدهم سپتامبر (بیست و ششم شهریور) برگزار خواهد شد، تلاش می‌کند.

نتانیاهو در اظهاراتش در الخلیل قول داد شهرک‌ها را به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ ملحق و شهر الخلیل را به عنوان یک شهر یهودی حفظ کند. نتانیاهو بار دیگر ادعا‌های خود را درباره برنامه‌های هسته‌ای ایران تکرار کرد. سفر نتانیاهو به شهر الخلیل و هتک حرمتِ حرم ابراهیمی با تظاهرات و اعتراضات گسترده مردمی روبرو شد. در این تظاهرات شماری از جوانان بازداشت شدند.

نتانیاهو با دیدارش از شهر الخلیل خواست تا آرا را به دست آورد و از شارون تقلید کند که با حضور خود در مسجد الاقصی، به این مسجد هتک حرمت کرده بود.


بیشتر بخوانید: هشداری که می‌تواند مهری معتبر بر پایان رژیم جعلی صهیونیستی باشد + فیلم 


انتهای پیام/
 

سفر تبلیغاتی نتانیاهو به الخلیل + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.