عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وقتی از این مذاکره با اروپا آبی گرم نمی‌شود باید قدرتمند و راسخ‌تر ظاهر شویم.

اقدام ایران در بداشتن گام سوم مفید بود/اروپا فقط زبان قدرت را می‌فهمدسید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام اخیر ایران در راستای گام سوم کاهش تعهدات برجامی، اظهار کرد: اقدام ایران در راستای برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجامی اقدامی مفید، اما ناکافی بود و بنده معتقدم که ما باید سطح غنی سازی اورانیوم را به ۲۰ درصد افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: آغاز گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران از روز جمعه/ تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای در دستورکار 

او افزود: جمهوری اسلامی ایران باید در برابر اروپا قدرتمند عمل کند، البته ما مخالف گفت‌وگو و دیپلماسی نیستیم، اما وقتی از این مذاکرات آبی گرم نمی‌شود باید قدرتمند و راسخ‌تر ظاهر شویم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: اروپا و آمریکا تمام تحریم‌های خود را علیه ما اعمال کردند، لذا تنها زبانی که آنها می‌فهمند زبان قدرت است و رفتار ما باید به گونه‌ای باشد که آنها این قدرت ما را درک کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اروپا هیچ اقدام عملی در راستای تامین منافع ایران انجام نداد و حتی حاضر نشد که از ما نفت را بخرد، بنابراین به نظر من نباید دست کنیم و باید قدرتمندانه وارد شویم تا بتوانیم در تغییر رفتار اروپایی‌ها تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار