شهردار بستان آباد از افزایش ۷ هزار متر مربعی به فضای سبز این شهرستان خبر داد.

بدر آذر شهردار بستان آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت:در سه نقطه شهر نسبت به ایجاد فضای سبز و احداث پارک اقدام کرد ه ایم که هفته آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت که ۷ هزار متر مربع به فضای سبز شهر بستان آباد اضافه خواهد شد.

شهردار بستان آباد پارک دانش شهرک فرهنگیان، پارک بلوار در نزدیکی آبگرم معدنی بستان آباد و پارک محوطه شهرداری را از جمله پارک‌های مورد بهره برداری در هفته آینده نام برد.

او افزود: در سه ماهه گذشته اقداماتی را در جهت نظافت، تعویض مبلمان، افزایش امکانات زمین بازی کودکان، انجام داده ایم و هفته آینده اقدام به تعو. یض مبلمان پارک خواهیم کرد و فضای بازی کودکان را توسعه خواهیم داد و همزمان نظافت و رنگ کاری آلاچیق‌ها را انجام داده ایم.

دادستان بستان آباد نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت:در برخی از نقاط پارک صبای بستان آباد یکسری سیم‌های برق که فاقد محافظ بودند رویت شد و دستورات مقتضی به مسئولان ذیربط در این زمینه داده شد.

محمودیان افزود:پمپاژ استخر پارک نیز که قرار بود فعال باشد الان چند وقتی است که فعال نیست و فاضلاب جلوی آن را گرفته بود که تذکرات لازم در خصوص پاکسازی آن‌ها صادر شد.

 

انتهای پیام/ش

۷ هزار متر مربع به فضای سبز بستان آباد افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.