سردار سلامی گفت: سپاه امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از کیان میهن اسلامی است و دشمنان نیز بر این توانمندی واقف هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران بار‌ها آزموده شده ، افزود: دشمنان ما از بخش کوچکی از واقعیت‌های حجم وسیع دفاعی ما با خبرند و می‌دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است .

او ادامه داد : این قدرت برمبنای غلبه بر دشمنان ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با افزایش قدرت برای دفاع از امنیت ملی، مرز‌های سرزمینی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم و مردم ما هم اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه روزی دشمنان امنیت کامل را به همراه می‌آورند.

سردار سلامی ادامه داد : ما بر اساس پیروز شدن بر قدرت‌های فرامنطقه‌ای و حتی ائتلاف‌هایی با بعضی از قدرت‌های منطقه‌ای، تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده ایم و در برخی عرصه‌های مختلف و در یک سری سلسله جلوه‌های عملیاتی، به نمایش گذاشته ایم .


بیشتر بخوانید : تلاش می‎کنیم وضعیت معیشت را بهتر کنیم/ اتمام پروژه راه آهن بندر امام به اندیمشک تا پایان سال 


او گفت : دشمنان ما هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مشاهده کرده اند؛ ما قدرت آزموده شده در منطقه هستیم و بنابر این در میدان عمل قدرت ما را می‌بینند.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عاشورا، چشمه جوشان ایمان رزمندگان ما است و آن‌ها با تکیه بر قله رفیعی که حضرت اباعبدالله (ع) و یارانش آفریدند مطمئن و مستحکم به پیش می‌روند.

سردار سرلشکر سلامی همچنین به رشادت‌های شهیدان نیروی دریایی سپاه از جمله نادر مهدوی و بیژن گرد در نبرد با ناو‌های جنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: نخستین نتیجه ایثار و شهادت این سرداران، اعتماد به نفس نیرومند، پایدار و قابل انتقال به نسل‌های آینده بود .

او در ادامه گفت : امروز رزمندگان نسل جدید رهروان شهیدانی، چون نادر مهدوی هستند که با بصیرتی عمیق، نگاهی ژرف، ایمانی آگاهانه و با صلابتی که از تاریخ این سرزمین و الگو گیری از عاشورا آموخته اند و  پرچم‌های استقامت و استکبار ستیزی را در دست گرفته اند.

انتهای پیام/ک

صحبت های سردار سلامی در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.