معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان فارس از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمهرداد اکبری معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان فارس گفت: عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون در مراحل پایانی است و با در اختیار گرفتن اعتبارات تخصیص یافته، تا پایان امسال در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: اینتصفیه خانه در بخش سیویل تصفیه‌خانه حدود ۹۵ درصد، در بخش عملیات تجهیزاتی ۸۰ درصد و به طور کلی این تصفیه خانه ۸۵ درصد تا کنون پیشرفت فیزیکی داشته است.

اکبری با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار فارس در سال مالی ۹۷ مبلغ ۵ میلیارد تومان برای این طرح مصوب شد، عنوان کرد: از این مصوبه مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد که این اعتبار در روند اجرا صرف احداث بافل لاگون‌های فاضلاب و خرید بخشی از کابل برق مورد نیاز برای راه‌اندازی اولیه تصفیه‌خانه شد.

او افزود: امسال نیز با تاکید و تلاش ویژه مسئولان استانی و کشوری برای این طرح اعتباری به میزان ۱۲ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.

اکبری تصریح کرد: امیدواریم با در اختیار قرار گرفتن اعتبار مورد نیاز، تا پایان امسال این تصفیه‌خانه در مدار بهره‌برداری قرار گیرد، تاکنون ۶۰ کیلومتر از شبکه‌های اصلی و فرعی جمع‌آوری فاضلاب شهر کازرون و خطوط انتقال اجرا شده است.
انتهای پیام/م

عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون

برچسب ها: آب و فاضلاب ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار