رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: با پیشرفت فیزیکی مطلوب زیپ لاین داغلار باغی در شهر لاهرود از توابع مشگین شهر آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید از این پروژه گردشگری گفت: زیپ لاین داغلار باغی برای بزرگسالان به طول ۴۶۰ متر و ارتفاع ۱۱۰ متر و برای کودکان به طول ۹۰ متر و ارتفاع ۲۰ متر احداث شده است.

او افزود: این مجموعه از بک جامپ و بازی هیجانی چرخ دنده برخوردار بوده و با سرمایه گذاری دو میلیارد تومان توسط شورا و شهرداری شهر لاهرود در پارک داغلار باغی لاهرود آماده بهره برداری است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: داغلار باغی با طبیعت منحصر به فرد می‌تواند به یکی از مقاصد گردشگری هیجانی و تفریحات ماجراجویانه تبدیل شود.

به گفته ایمانی شهرداری لاهرود با احداث این پروژه گام مطلوبی در توسعه این شهر را آغاز کرده و میراث فرهنگی با پشتیبانی و حمایت‌های لازم فاز‌های بعدی پروژه را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

او اضافه کرد: شهر لاهرود با تاکستان انگور و غار‌های دیدنی لاهرود، بینه لر و داشکسن، پیشانی مسیر گردشگران به قله سبلان است و گوگردی‌ترین آبگرم جهان قوتورسویی، شیروان دره و امامزاده سید ابراهیم در این منطقه مقصد کثیری از مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/ح

احداث پروژه های گردشگری در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.