استاندار فارس گفت: بالندگی و شکوفایی هر سازمان متاثر از نیروهای متخصص و برنامه محور بودن سازمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار معاون و خبرنگاران معاونت خبر صدا و سیمای مرکز فارس با بیان این که توفیقات این مرکز حاصل فعالیت های جمعی کارکنان بوده و افتخار آن متعلق به مجموعه مدیریت استان است.

او با اشاره به این که صدا و سیمای مرکز فارس حائز رتبه برتر در سطح کشور شده است، گفت: امیدواریم روند موفقیت ها تداوم داشته باشد و در سال های آینده نیز شاهد توفیقات بزرگ تری باشیم.

رحیمی با بیان این که خبرنگاران جزء ارکان صدا و سیما محسوب می شوند و از جمله اثرگذار ترین عناصر مرتبط با مردم هستند، افزود: خبرنگاران مشکلات مردم را مستقیما می بینند و با انعکاس مشفقانه این مشکلات زمینه ساز رفع موانع در جامعه هستند که نشان دهنده اثرگذاری بالای خبرنگاران است.

استاندار فارس با اشاره به وجود شفافیت در خبرهای صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: بر تقویت شفافیت تاکید می کنم زیرا رفع ابهام در خبرها موجب اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان می شود.

رحیمی، کوتاه بودن خبرها و توجه ویژه به صحت و اعتبار منبع خبر را بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: تکیه بر شنیده ها ذهن مخاطبان را بهم می ریزد؛ اما توجه به صحت اخبار موجب رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری و جلب اعتماد مخاطبان خواهد شد که صدا و سیمای مرکز فارس در این زمینه موفق بوده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که متقاعد کردن مخاطبان در فضایی که تراکم شدید رسانه ای وجود دارد کاری هنرمندانه است، اظهارداشت: خوشبختانه مرکز فارس در زمینه رساندن پیام های خود به مخاطبان و متقاعد کردن آن ها موفقیت بالایی دارد.

او با اشاره به این که صدا و سیمای مرکز فارس در عرصه های مختلفی مانند سیل و آتش سوزی همراه و همدل با مدیران استان در صحنه بوده است، گفت: با پیگیری های صدا و سیمای مرکز فارس مسئولین از بروز مشکلات و سوانح در سطح استان مطلع می شوند و برای رفع آن ها می کوشند.

استاندار فارس با تاکید بر این که ظرفیت های استان در صدا و سیما به خوبی به تصویر کشیده شده است و در آینده نیز این رویکرد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اظهارداشت: در مباحث فرهنگ فعالیت خوبی در صدا و سیمای مرکز فارس شروع شده است و سرمایه های فرهنگی در قالب های هنری مورد توجه مردم به تصویر کشیده شده اند.

رحیمی به تصویر کشیدن ظرفیت های اقتصادی استان فارس را موجب جلب سرمایه گذاری و شتاب گرفتن توسعه در استان دانست و افزود: داشته های تاریخی و باستانی فارس بسیار فراوان است و می تواند دست مایه برنامه های پرمخاطبی باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که پیام های صدا و سیمای مرکز فارس نوید دهنده اتحاد، امنیت و آرامش است، تصریح کرد: امید و نشاط باید در صدا و سیما موج بزند و گسترش ارزش ها نیز باید همواره مورد توجه باشد.

او با تاکید بر این که بخش های شهروند خبرنگار می تواند در رفع مشکلات جامعه موثر باشد، گفت: مدیران موظف هستند پاسخگوی رسانه باشند و مشکلات مطرح شده در رسانه را پیگیری و رفع کنند.

گفتنی است دراین مراسم ابوالحسن کرمی معاون واحد خبر صدا و سیمای مرکز فارس گزارشی از فعالیتهای واحد خبر و تلاش های خبرنگاران این واحد را ارائه کرد همچنین از سوی استاندار فارس لوح تقدیری به مناسبت کسب رتبه برترین های صدا و سیمای مراکز کشور و دریافت جایزه آسیا ویژن به مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس اهدا شد.
انتهای پیام/م

دیدار استاندار فارس با اعضای واحد خبر صدا و سیمای مرکز فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.