رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بنا داریم درآینده نزدیک مصالح ساختمانی موجود در کارگاه‌های مجوزدار استان را استاندارد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بنا داریم درآینده نزدیک مصالح ساختمانی موجود در کارگاه‌های مجوزدار استان را استاندارد کنیم.


محمدرضا صفی‌خانی اظهار کرد: تاکنون برنامه‌های مشترکی با سازمان استاندارد انجام شده، با این وجود بازرسی ادواری از آسانسور‌ها به ویژه در دستگاه‌های دولتی امری الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی پس از دریافت پروانه بهره‌برداری به سازمان استاندارد برای دریافت تائیدیه معرفی می‌شوند، با این وجود استعلام تائیدیه قبل از صدور پروانه نیازمند مصوبه شورای استاندارد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به وجود برخی مشکلات همچون نبود آزمایشگاه برای مشاغل خانگی استان، افزود: می‌توان با هماهنگی بین دستگاهی تمهیداتی برای دریافت پارامتر‌های استاندارد توسط مشاغل خانگی را فراهم کرد.

صفی‌خانی بیان داشت: بنا داریم درآینده نزدیک مصالح ساختمانی موجود در کارگاه‌های مجوزدار استان را استاندارد کنیم.

وی با تأکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از ورود بازرسی، تصریح کرد: این مهم با استانداردسازی محصولات ساختمانی محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ شرکت آسانسور رتبه‌بندی شده‌اند که می‌طلبد شهرداری‌های استان در پروانه‌های صادر شده شرکت سازنده و طراح آسانسور را مشخص کنند.

انتهای پیام/ب

مصالح ساختمانی کارگاه‌های مجوزدار لرستان استاندارد می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.