مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: فرآیند الکترونیکی شدن پرونده بیماران بستری در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شاهدخت فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: فرآیند الکترونیکی شدن پرونده بیماران بستری در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی این استان آغاز شد.

 شاهدخت فتحی بیرانونددر جمع خبرنگاران بیان کرد: نسخه نویسی الکترونیک، رفع هم پوشانی در استان انجام شد و امروز رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستانی مراکز دولتی دانشگاهی در لرستان شروع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اسناد کاغذی بیماران بستری در مراکز درمانی دولتی لرستان به طور کامل حذف می‌شود، افزود: سالانه مبالغ بسیاری صرف پرونده‌های کاغذی بیماران می‌شود که با حذف این فرآیند کاهش هزینه‌ها، مدیریت منابع و تسهیل در اخذ گزارش‌های تحلیلی و آماری را خواهیم داشت.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان همچنین حفط و نگه داری داده‌های مربوط به بیماران به صورت الکترونیک را از دیگر مزایای این طرح دانست و گفت: با این اقدام اطلاعات درمانی بیماران ‬با درج کد ملی فرد قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/ر

آغاز فرآیند الکترونیکی شدن پرونده بیماران در لرستان

برچسب ها: بیمه سلامت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.