حامد حدادی موثرترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال، بهترین ریباندکننده مرحله گروهی این رقابت‌ها شد.

حدادی، بهترین ریباندکننده و موثرترین سنتر مرحله گروهی جام جهانیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی موثرترین بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در سه دیدار مرحله گروهی جام جهانی، با مجموع ۴۲ ریباند در این بازی و میانگین ۱۴ ریباند، بهترین ریباندکننده مرحله گروهی این رقابت‌ها شد.

حدادی همچنین با میانگین تاثیرگذاری ۲۳.۳، پنجمین بازیکن موثر مرحله گروهی شد. حدادی در لیست بازیکن‌های پست سنتر موثرترین بازیکن این مرحله بود.

حامد حدادی همچنین در کنار گونا را از کره جنوبی یکی از تنها دو بازیکن مرحله گروهی جام جهانی بود که در هر سه دیدار مرحله گروهی موفق به ثبت دبل – دبل شد.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران با میانگین ۱۵ امتیاز در هر بازی در رده سی‌ام امتیازآورترین بازیکن‌های جام قرار گرفت. در این جدول بهنام یخچالی گارد راس تیم ملی با میانگین ۱۳.۷ امتیاز رده سی و نهم را در اختیار دارد. یخچالی همچنین با میانگین ۱.۷ توپ‌ربایی در هر بازی بهترین بازیکن ایران در این شاخص و نفر بیست و سوم جهان بود. یخچالی با میانگین ۳۷.۲ دقیقه بازی در این مرحله، بیشتر از هر بازیکن دیگری در جام در زمین مسابقه بود.

در بخش ریباند آرون گرامی‌پور سنتر – فوروارد تیم ملی ایران با میانگین ۶.۷ ریباند در هر بازی رده ۲۵ را در اختیار گرفت.

حامد حدادی همچنین بالاترین میانگین پاس منجر به گل را هم در تیم ایران ثبت کرد. این بازیکن با میانگین ۶ پاس منجر به گل دهمین پاسور برتر مرحله گروهی جام جهانی شد.


بیشتر بخوانید:

چین باخت و امید آسیایی‌ها زنده ماند

تیم ملی بسکتبال ایران ۶۵ - اسپانیا ۷۳ / تیم دوم جهان مُرد تا برد / امید برای المپیک زنده ماند

حریفان ایران در گروه بازنده های جام جهانی بسکتبال مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار