انصاری گفت: هدف از اصلاح نظام اداری افزایش رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است.

رضایتمندی و اعتماد مردم هدف اصلی اصلاح نظام اداری استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: هفته دولت و جشنواره شهید رجایی به نام و یاد شهدلی دولت آراسته شده که این فرهنگ و نامگذاری فرصتی برای مرور خط مش این دولتمردان است.

وی افزود: مجموعه برنامه‌های دهگانه در نظام اداری برای این است که نظام اداری کم هزینه تری داشته باشیم و منابع بیشتری از درآمد‌های ملی را صرف خدمت رسانی و ایجاد زیرساخت برای کشور کنیم.

رئیس سازمان اداری استخدامی بیان کرد: استان تهران به سبب ویژگی‌های خاص باید مورد توجه قرار گیرند، ابتدا به واسطه‌ی جمعیت که کارکرد دستگاه‌های اجرایی را متفاوت می‌کند همچنین خدماتی که در استان تهران ارائه می‌شود خدمات برتر است و دستگاه‌های اجرایی استان تهران به بخش قابل توجهی از مردم خدمت می‌کنند.

انصاری با بیان اینکه استان تهران نوع الگوسازی برای دیگر استان‌ها است، اظهار کرد: این موضوع سبب می‌شود که اصلاح نظام اداری به ویژه در استان تهران اهمیت مضاعفی پیدا کند و برای سرعت بخشیدن و عمق بخشیدن به اقدامات استان باید نگاه ویژه‌ای به استان تهران داشته باشیم.

وی گفت: هدف از اصلاح نظام اداری افزایش رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است و در ارزیابی از میزان رضایتمندی مردم از خدمات، استان تهران در گروه سوم استان‌ها قرار دارد که باید تلاش بیشتری شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری برای تحقق حقوق شهروندی تکالیف به عهده دستگاه‌ها گذاشته شده که بیشتر عملکردی هستند به علاوه در زمینه استقرار میز خدمت و توسعه دولت الکترونیک باید تلاش بیشتری شود و شتاب بیشتری به این موضوع داده شود.

انتهای پیام/

اصلاح نظام اداری در استان تهران اهمیت مضاعف دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار