سرهنگ بخشنده از دستگیری پدر و پسری خبر داد که سعی داشتند با جاسازی مواد مخدر در سطل روغن، ۲۰ کیلوگرم حشیش را به تهران قاچاق کنند.

/// امروز////  نمایه بیرونی خبر تغییر کند/////پدر و پسر قاچاقچی با ۲۰ کیلوگرم حشیش به دام افتادندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت  گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت موادمخدر از هرمزگان به تهران موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک پدر و پسر در شهرستان‌های جنوبی کشور، قصد دارند مقادیری موادمخدر را که همان جا تهیه کرده بودند، با یک دستگاه خودرو تریلی به تهران قاچاق کنند.

او افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضایی و همکاری پلیس استان هرمزگان، تیم‌های عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد این قاچاقچیان به جاده تهران – قم اعزام و به کنترل و بررسی خودرو‌های مشکوک پرداختند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه خودرو متهمان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی متوقف و این پدر و پسر قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: در بازرسی از محموله خودرو که قوطی‌های روغن صنعتی بود، ۲۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضمیمه پرونده شد.

او اظهار داشت: متهمان به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

جاسازی ۲۰ کیلوگرم حشیش در سطل روغن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار