رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در محور سیستان _ کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت‌های مشکوک فردی به نام "م"، در امر توزیع موادمخدر، موضوع به عهده ماموران پایگاه ششم پلیس قرار داده شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران پلیس مشخص شد این متهم در سفری به استان سیستان و بلوچستان و آشنایی با ۲ قاچاقچی موادمخدر مقادیری تریاک تهیه و قصد انتقال آن را از محور‌های مواصلاتی به پایتخت دارد.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر و مشخص شدن مسیر حرکتی متهمان تیمی از پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با همکاری پلیس کرمان به محل مورد نظر اعزام و عصر نهم شهریورماه امسال خودرو سواری متهمان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: پس از تعقیب و گریزی نه چندان طولانی، خودرو این متهم متوقف و خود او نیز دستگیر شد که در بازرسی از داخل خودرو، ۵۹ کیلوگرم تریاک که در بخش‌های مختلف آن جاسازی شده بود، کشف شد.


بیشتر بخوانید: کشف ۳۶۰ کیلو تریاک و حشیش و انهدام کاروان قاچاق در عملیات مشترک پلیس تهران و اصفهان


او اظهار داشت: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کرمان منتقل شد و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

سرهنگ بخشنده، عنوان داشت: متعاقبا تحقیقات برای دستگیری ۲ همدست این متهم نیز انجام و در نهایت هر ۲ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در محور سیستان _ کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار