فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر گل در این شهرستان کشف و ضبط شد.

دستگیری یک قاچاقچی با ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر گل در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران پاسگاه انوج، با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه یک توزیع کننده ماده مخدر "گل " مطلع و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر "گل " کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: اعتیاد ضمن اینکه تاثیر فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، بنابراین راه‌های پیشگیری از اعتیاد مخصوصاً از سنین پایین می‌تواند سد محکمی در مقابل بسیاری از مشکلات ناشی از مصرف مواد مخدر باشد.

سلگی در ادامه به دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه با سارقان و افراد مخل نظم و امنیت در ۲ روز گذشته، ۴ مرحله طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

او بیان کرد: با کار اطلاعاتی و اعزام گشت‌های هدفمند ، ۳ سارق با اعتراف به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و یک سارق منزل دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/ب

دستگیری ۴ سارق در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.