فرهنگ‌های جهان در زیر سقف یکی از موزه‌های سوئد جمع آوری شده اند تا علاقه مندان به فرهنگ های مختلف دنیا بیشتر با آن آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهنگ‌ها و تمدن های متفاوتی از آغاز آفرینش انسان روی زمین شکل گرفته‌اند. هر کدام از این تمدن‌ها و فرهنگ‌ها دستاورد‌هایی دارند که اطلاع از آن‌ها می‌تواند به ایجاد آینده‌ای بهتر برای انسان‌ها کمک کند.
در سال ۲۰۰۴ در گوتنبرگ سوئد موزه‌ای افتتاح شد که با نام موزه ملی فرهنگ‌های جهان شناخته می‌شود. هدف از تأسیس این موزه تفسیر موضوع فرهنگ جهان به روشی میان رشته‌ای است.

فرهنگ‌های جهان در زیر سقف کدام موزه گردهم آمده‌اند؟

موزه ملی فرهنگ‌های جهان در اصل ساختمان سیمانی و شیشه‌ای است که در شیب منتهی به پارک تفریحی لیزبرگ واقع شده است. این موزه یکی از چهار موزه فرهنگ جهانی در سوئد است و بخشی از آژانس دولتی موزه‌های ملی فرهنگ جهانی به حساب می‌آید.

موزه‌های فرهنگ جهانی به جهانیان کمک می‌کنند که دانش و دیدگاه‌ها را به شکل قابل درک‌تری به دنیای امروز منتقل کنند.

فرهنگ‌های جهان در زیر سقف کدام موزه گردهم آمده‌اند؟

اشیاء و آثاری که در موزه ملی فرهنگ جهانی از آن‌ها نگهداری می‌شود، از اقصی نقاط جهان جمع‌آوری شده‌اند و نشان دهنده هزاران سال آفرینش و خلاقیت انسان هستند.

مسئولان این موزه امیدوار هستند بتوانند با برقراری گفت و گو با بازدید کنندگان موزه، تنوع جهان خود را در آغوش بگیرند و با این کار به توسعه پایدار جهانی کمک کنند.

فرهنگ‌های جهان در زیر سقف کدام موزه گردهم آمده‌اند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار