سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تمامی عملیات عمرانی و راه‌سازی در جاده‌های این استان از امروز با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی تا دوم مهر متوقف شد.

عملیات عمرانی در جاده‌های سیستان و بلوچستان تا دوم مهر متوقف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ایوب کرد  سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی عملیات عمرانی و راه‌سازی در جاده‌های این استان از امروز/چهارشنبه/ با آغاز دور دوم سفر‌های تابستانی تا دوم مهر متوقف شد.

او ادامه داد: این تصمیم برای جلوگیری از افزایش ترافیک در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است.

او  افزود: همزمان با طرح تابستانی تیم‌های‌راهداری سیستان و بلوچستان در تمامی مسیر‌های ارتباطی حوزه زیر پوشش این اداره‌کل حضور فعال دارند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به مردم توصیه کرد که برای جلوگیری از حوادث احتمالی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیر‌های ارتباطی تردد کنند.

او افزود: تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای افزایش ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان است.

کرد بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روز آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

انتهای پیام/ع

تیم‌های‌راهداری سیستان و بلوچستان در تمامی مسیر‌ها حضور فعال دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار