سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام بیش از ۴۳ هزار ماموریت امدادی از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

انجام بیش از ۴۳ هزار و ۵۰۰ ماموریت امدادی در مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستانمحمد امین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح عملکرد این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در مجموع طی مدت مذکور، ۴۳ هزار و ۵۷۵ ماموریت امدادی تصادفی و غیرتصادفی در استان انجام شده است.

او اظهار داشت: از این تعداد ماموریت انجام شده، ۶ هزار و ۸۴۶ مورد درمان مصدومان حوادث در محل انجام شد و ۲۴ هزار ۳۱۵ مورد به بیمارستان‌های استان اعزام شده اند.

زرگر تصریح کرد: از مجموع ۴۳ هزار و ۵۷۵ ماموریت، ۵ هزار و ۴۶۴ مورد به دلایل مختلف لغو شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، از مجموع ماموریت‌های مختلف، ۶۲۰ ماموریت مربوط به موارد فوتی بود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در ادامه تعداد ماموریت‌های تصادفی را ۱۱ هزار و ۸۲۱ مورد عنوان کرد و افزود: ۸۴۵ نفر مصدوم شده در سوانح رانندگی در محل حادثه درمان شدند.

او اذعان داشت: از این تعداد نیز، ۹ هزار و ۴۴۷ مورد به بیمارستان‌ها اعزام شده اند و ۷۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

محمدامین زرگر درخصوص ماموریت‌های غیرتصادفی در استان خوزستان بیان کرد: ۳۱ هزار و ۷۵۴ ماموریت در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

او ادامه داد: از این تعداد ماموریت، ۶ هزار و یک نفر به صورت سرپایی و در محل درمان حادثه درمان شدند.

زرگر با بیان اینکه ۵۴۹ نفر در حوادث غیرتصادفی جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: همچنین ۱۴ هزار و ۸۶۸ نفر به منظور انجام مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافته اند.

تشریح ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی شهری و جاده‌ای

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، ماموریت‌های انجام شده مرکز اورژانس ۱۱۵ استان در حوادث رانندگی شهری ۸ هزار و ۱۶۳ مورد و تصادفات جاده‌ای را ۳ هزار و ۶۵۸ مورد به ثبت رسیده است.

او افزود: همچنین ۲۴ هزار و ۱۴۴ مورد حادثه غیرتصادفی شهری و ۷ هزار و ۶۱۰ مورد حوادث جاده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.