عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر حرکت حسین بن علی (ع) نبود چیزی از اسلام باقی نمانده بود ابراز داشت: مردمی که برای خدا و در مسیر امام حسین (ع) قدم می بردارند یقیناً به موفقیت دست پیدا می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه سه شنبه در جمع عزاداران حسینی عاشورا را یک جریان دائمی در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: عاشورا نبرد بین عقیده و اخلاق از یک سو و بی پروا بودن و بی اخلاقی از سوی دیگر است.

او با بیان اینکه دین داری هزینه دارد، افزود: اگر ما در مرحله‌ای حاضر شدیم برای بقای دین از جان خود بگذریم، خداوند نیز بلافاصله پاسخ داده و اجر و پاداش برای ما قرار می‌دهد؛ بر همین اساس از آنجا که امام حسین (ع) جان خود را برای احیای دین نثار کرده خداوند نیز دعا تحت قبه آن حضرت را مستجاب و تربت امام حسین (ع) را نیز مایه شفا قرار داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر حرکت حسین بن علی (ع) نبود چیزی از اسلام باقی نمانده بود، ابراز داشت: مردمی که برای خدا و در مسیر امام حسین (ع) قدم می‌بردارند یقیناً به موفقیت دست پیدا می‌کنند؛ در حج امسال تمامی حجاج کشور‌های اسلامی رهبر معظم انقلاب را تحسین می‌کردند و این تحسین به دلیل قدم برداشتن در راه حسینی است.

او ضمن اشاره به اقدامات ائمه معصوم (ع) در راه اعتلای اسلام در مقاطع مختلف زمان گفت: پیام امام حسین (ع) بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال آن است که اراده‌های آهنین کارساز است و بر همین اساس اگر بخواهیم در مقابل آمریکا و استکبار پیروز باشیم باید رابطه ما با خداوند بسیار صمیمی باشد.


مسئولان دنیا طلب خود و جامعه را در معرض خطر قرار می‌دهند 

 
بوشهری با بیان اینکه یاران یزید به دلیل دنیاخواهی دور او جمع شدند، افزود: در مقابل یاران یزید که طرفدارانی دنیا طلب داشت، یاران امام حسین (ع) قرار دارند که چشمی به مال و دنیا ندوخته‌اند و بر همین اساس یاران آن حضرت در تاریخ جاودان شدند.

او با بیان اینکه متأسفانه امروزه مسئولانی وجود دارند که به فکر مردم نیستند، ابراز داشت: امروز نیز متأسفانه برخی مسئولان آنقدر دنیا طلب هستند که خود و جامعه را در معرض خطر قرار می‌دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار