مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد گفت: آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مردمی و استفاده از توان عمومی از این جامعه رخت خواهد بست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام عباس سبحانیان مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، گفت: آسیب‌های اجتماعی از ناهنجاری‌ها و بی‌نظمی‌های موجود در جامعه بروز می‌کند و  با مشارکت مردمی و استفاده از توان عمومی از این جامعه رخت خواهد بست.

او افزود: همه مردم در کنار مسئولان باید بر حسب وظیفه دینی و انقلابی برای پیشگیری از بدی‌ها و زشتی‌ها در جامعه در قبال امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت و تکلیف کنند.

سبحانیان گفت: بهترین و آسان‌ترین راهکار برای کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه همت و مشارکت همگانی به اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد از مداحان و مبلغان دینی استان خواست، با توجه به نوع ارتباطی که در ماه‌های محرم و صفر با مردم دارند بیشتر از دیگران در راستای ترویج آن اقدام کنند.

سبحانیان گفت: مردم باید  بدانند که این موضوع فریضه واجب الهی است، کوتاهی و بی تفاوتی نسبت به آن موجب گسترش آسیب‌ها است.

 امر به معروف و نهی از منکرمهمترین فلسفه قیام و رسالت امام حسین (ع)

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد تاکید کرد: مهمترین فلسفه قیام و رسالت امام حسین (ع) تلاش برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود و به همین علت هم دهه اول محرم به دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

سبحانیان افزود: همه کسانی که در مسیر دین و پیرو حضرت سیدالشهدا هستند باید برای اجرای اهداف این امام همام بکوشند.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود.

اول تا دهم ماه محرم در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار