رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان خوزستان از برگزاری مسابقات تنیس‌روی‌میز منطقه ۷ کشور با حضور رییس فدراسیون در ماهشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور میرزایی، رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان خوزستان گفت: مسابقات تنیس‌روی‌میز از روز جمعه ۱۵ شهریورماه در ماهشهر آغاز می‌شود و قارداشی، رییس فدراسیون نیز در مراسم افتتاحیه حضور خواهد داشت.

او با بیان این‌که مسابقات منطقه ۷ کشور با حضور تنیسور‌های استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان می‌شود، بیان داشت: این رقابت‌ها در ۱۱ منطقه برگزار می‌شود و قهرمان هر منطقه به لیگ یک کشور راه پیدا خواهد کرد.

میرزایی تصریح کرد: رییس فدراسیون پس از حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات ماهشهر، از چند هیات شهرستانی بازدید خواهد داشت و از امکانات تنیس‌روی‌میز این شهرستان‌ها بازدید می‌کند.

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با بیان این‌که رییس فدراسیون به بهبهان، دزفول، امیدیه و رامهرمز سفر خواهد داشت، افزود: باتوجه به این‌که قصد داریم رقابت‌های کشوری را میزبانی کنیم، سفر رییس فدراسیون به خوزستان نیز فرصت خوبی است تا از نزدیک امکانات شهرستان‌ها را برای سپردن میزبانی به خوزستان بررسی کند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات تنیس روی میز

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.