لزوم ارائه خدمات لازم به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعینطهرانچی گفت: ستاد هماهنگی دانشگاه باید اقداماتی برای ارائه خدمات پزشکی به دانشجویان شرکت کننده این دانشگاه در پیاده‌روی اربعین انجام دهد.


به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد ، شورای فرهنگی دانشگاه آزاد با محوریت «برنامه های دانشگاه برای پیاده روی اربعین» برگزار شد.

در این جلسه محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اظهار کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین، دانشگاه آزاد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

او افزود: در این زمینه ستاد هماهنگی دانشگاه باید اقداماتی مبنی بر ایجاد موکب‌های مرزی و بین راهی، فراهم آوردن تجهیزات لازم، استقرار خدمات پزشکی و ... به دانشجویان دانشگاه آزاد شرکت کننده در پیاده روی اربعین ارائه دهد.

سیاست های کلی دانشگاه آزاد در خصوص پیاده روی اربعین تبیین شد

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بیان کرد: در شورای فرهنگی دانشگاه سیاست های کلی دانشگاه آزاد در خصوص پیاده روی اربعین تبیین شد. در این جلسه گزارشی از اقدامات ستاد هماهنگی پیاده‌روی اربعین ارائه و تصمیمات لازم برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد اتخاذ شد.


بیشتر بخوانید: توجه به امنیت غذایی در کشور، صد‌ها شغل ایجاد می‌کند


او گفت: درباره ارائه تسهیلات به دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد به واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
ما در اربعین موکب ویژه و اختصاصی یا VIP نداریم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند سابق حراست تهران مرکز
۱۳:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
لطفا از این کمکها که ازشهریه دانشجویانست به کارکنان نیازمند دانشگاه برسونید
آخرین اخبار