امروز در مراسمی از اولین سامانه جامع هوش آزما درسنندج رونمایی شد.

رونمایی ازسامانه هوش آزما در پارک علم و فن آوری سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سعیدی رییس پارک علم و فن آوری کردستان در این مراسم با اشاره به نیرو‌های مستعد و جوان در کردستان گفت: پارک علم و فن آوری مکانی برای در کنار هم بودن نخبگان و هم کار‌ی دانشگاه‌ها و تحصیلکردگان به منظور توسعه روز افزون کسب و کار است.

وی افزود: هوش آزما در زمینه‌ی تحلیل و پرورش هوش و استعداد افراد با بهرمندی از بهترین اساتید در پارک علم و فن آوری در صدد است تا مسیر پیشرفت را هموار سازد.

رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان نیز با تبریک به گرداورندگان این سامانه گفت: شناسایی هوش و استعداد یک کار فرایندی است و صرفا نباید توسط یک سامانه صورت بگیرد و در این راستا والدین و مدارس نیز باید هدایت گر دانش آموزان باشند.

دکتر عبدی مدیر سامانه هوش آزما هم در این مراسم گفت: این سامانه حاصل تلاش ده نفر از اساتید و معلمان برجسته‌ی کشور است که با مطالعات بین المللی با انجام ۴ هزار آزمون پیمایشی آن را بومی سازی کرده اند.

وی افزود: این آزمون‌ها نه تنها راه پیشرفت و توسعه‌ی علم و دانش را فراهم می‌کند بلکه، راه آزمون و خطا را می‌بندد و افراد را در مسیر درست استعداد هایشان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ت

رونمایی از سامانه هوش آزما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.