یک شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس فردا چهارشنبه ۱۳ شهریورماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در جمع خبرنگاران، گفت: شهید "حسن صادقی" فرزند محمد از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس جمعی ژاندرمری سابق (نیروی انتظامی) که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح در منطقه عملیاتی زبیدات تفحص شده است، جهت تشییع و خاکسپاری فردا چهارشنبه ۱۳ شهریورماه وارد استان فارس می‌شود.

او با بیان اینکه این شهید در سال ۶۷ در عملیات تک دشمن به شهادت رسیده است، افزود: مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار و شهید به معراج شهدای استان واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتقل می‌شود.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید بعد از ورود به شیراز روز شنبه به زادگاهش شهرستان استهبان منتقل و روز یکشنبه با حضور پرشور مردم شهید پروز این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: مراسم شبی با شهید فرداشب درحسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار می‌شود و مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر مطهر شهید حسن صادقی صبح روزپنج شنبه ۱۴ شهریور ماه دانشکده مهدویت (عج) واقع در بلوار زندشیراز و سپس مراسم شبی با شهید با حضور اقشار مختلف مردم در مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در چهار راه غدیر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در روز جمعه همراه با نماز جمعه در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود و سپس مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر شهید در ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در خیابان سمیه شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

فارس میزبان شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهداء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.