وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به سوئیس سفر کرده است تا درباره یکی از قوانین این کشور که اجازه بازداشت سیاستمداران و نظامیان این رژیم را به اتهام جنایات جنگی می‌دهد، چانه‌زنی و آن را متوقف کند.

رژیم صهیونیستی به دنبال توقف قانون سوئیس مبنی بر بازداشت مقامات این رژیم استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، «اسرائیل کاتز»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، به سوئیس رفته است تا درباره یکی از قوانین این کشور که اجازه بازداشت اسرائیلی‌ها را به اتهام جنایات جنگی علیه فلسطینی‌ها می‌دهد، چانه‌زنی کند.

بنا به نوشته این رسانه‌ها، کاتص روز گذشته عازم سوئیس شده است تا در مورد این قانون و موارد بازداشت شده چانه‌زنی کند.

این رسانه‌ها اعلام کردند هدف از این دیدار «یافتن یک راه حل سریع برای قانون سوئیس است که اجازه بازداشت سیاستمداران و نظامیان اسرائیل را می‌دهد».

این درحالی است که ژوئیه (ماه گذشته) «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق اسرائیل از ترس دستگیر شدن به اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه فلسطینی‌ها سفر خود را به سوئیس لغو کرد. به او گفته شده بود مقامات قضایی سوئیس درصدد هستند علیه او به دلیل ارتکاب جنایت جنگی در سال ۲۰۰۸ در پی حمله به نوار غزه پیگرد قانونی به راه بیندازند.

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۸ در نوار غزه به کشته شدن ۱۴۰۰ فلسطینی منجر شد و هزاران زخمی و خرابی‌های وسیعی‌ای در نوار غزه بر جا گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار