بازیکن برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن و نمایندگان تیم بارسلونا قرار است در دادگاه با یکدیگر ملاقات کنند.

نیمار و بارسلونا در دادگاه با هم دیدار می‌کنندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار و مسئولان باشگاه بارسلونا در مورد انتقال ۲ سال پیش این بازیکن برزیلی به باشگاه پاری سن ژرمن از یکدیگر شکایت کرده اند و حالا قرار است ۲ طرف در دادگاه با یکدیگر ملاقات کنند.

به نوشته آاس، فقط ۳ هفته پس از پیشنهاد ناموفق باشگاه بارسلونا برای خرید نیمار از پی اس جی و در حالی که حدس و گمان‌هایی درباره اینکه آیا تیم مستقر در نیوکمپ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یا تابستان آینده برای خرید نیمار تلاش خواهد کرد یا خیر، این بازیکن و بارسلونا قرار است، در دادگاه با هم رو به رو شوند.

این بازیکن و نمایندگان باشگاه بارسا در تاریخ ۲۷ سپتامبر از ساعت ۱۰ صبح در دادگاهی در بارسلونا حضور خواهند یافت. نیمار ۲۶ میلیون یورو از بارسلونا مطالبه کرده، در حالی که بارسلونا ۷۵ میلیون یورو از نیمار می‌خواهد.

پیش بینی می‌شد اگر این مهاجم به باشگاهی که در سال ۲۰۱۳ او را از برزیل به نیوکمپ آورد، باز می‌گشت هر ۲ شکایت منتفی می‌شد، اما با ماندن نیمار در پاریس، قانون بین آن‌ها حکم خواهد کرد.

نیمار و بارسلونا بر سر پاداش‌های تمدید قرارداد با هم اختلاف دارند.

این پرونده بر سر حدود ۴۰ میلیون یورو پاداشی است که قرار بود نیمار برای عقد قرارداد جدید با بارسلونا فقط چند ماه قبل از عزیمت به پاریس دریافت کند، پیشاپیش ۱۴ میلیون پاداش به نیمار پرداخت شده بود، اما هنگامی که او تصمیم به ترک نوکمپ گرفت بارسلونا ۲۶ میلیون دیگر را نداد. حالا این بازیکن محق است که این مبلغ را به همراه ۱۰ درصد سود دریافت کند.

این در حالی است که بارسلونا از نیمار به دلیل رعایت نکردن قراردادش شکایت کرده و خواستار غرامت ۷۵ میلیون یورویی از این بازیکن است.
این دادگاه پیش از این ۲ بار به تعویق افتاده است. این دادگاه ابتدا برای ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده بود و در آخرین لحظه، در تاریخ ۲۸ ژانویه نیز به تعویق افتاد. تاریخ دادگاه بعدی برای ۲۱ مارس تنظیم شد، اما هنگامی که وکلای نیمار از ارائه قرارداد این بازیکن با PSG در اسناد خود امتناع ورزیدند، دادگاه دوباره به تعویق افتاد. قاضی سپس جلسه استماع را به ۲۷ سپتامبر تغییر داد. در میان شاهدانی که گفته شده در جلسه حضور خواهند یافت، کسی غیر از ناصر الخلفی رئیس PSG نیست، اگر چه او قبلاً گفته بود که از دادن شواهد خودداری می‌کند.

انتظار نمی‌رود که نیمار شخصا در دادگاه حضور داشته باشد و فقط وکلای او در این جلسه حاضر خواهند داشتند تا پرونده نیمار را ارائه دهند. در همین حال، مقامات مالیاتی اسپانیا توجه زیادی را به خرج خواهند داد. آن‌ها مایل هستند بتوانند مدارکی را درباره دوران اقامت نیمار در اسپانیا به دست آورند. به خصوص اگر این برزیلی مبلغ هنگفتی دریافت کند مالیات آن را محاسبه کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش جالب سرمربی بارسلونا به احتمال حضور نیمار در جمع آبی و اناری پوشان


انتهای پیام/

تاریخ دادگاه نیمار و بارسلونا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار