مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت:۲۰ اثر با موضوع وقف و نذر توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به‌چاپ رسیده است.

چاپ ۲۰ اثر با موضوع وقف و نذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌‍ حسینی مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در نشست تخصصی مسئله شناسی پژوهشی وقف و نذر گفت: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تعداد ۲۰ اثر با موضوع وقف و نذر منتشر کرده است.

او ادامه داد:  ماموریت ویژه این بنیاد با همراهی جمعی در جهت توسعه فرهنگ وقف و نذر در آستان قدس رضوی و نیز سطح کشور از جمله دانشگاه‌ها بوده است و امیدواریم که به یاری امام رضا (ع) در این راه موفق و سربلند باشیم.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه یکی از سنت‌های حسنه اسلامی که از نظر به عمل و خدمات منجر شده مسئله وقف و نذر است، گفت: هر آنچه در این مجموعه می‌بینیم جلوه‌ای از نیک اندیشی‌ها و خیرات واقفان نیک‌اندیش بوده  است.

مرویان‌حسینی افزود: بنیاد به دنبال وظیفه ذاتی خود با بهره‌گیری ازحضور و تجربه اساتید و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی حوزه وقف و نذر اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی کرده و تاکنون ۳ کمیسیون تخصصی در چارچوب نشست تخصصی مسئله شناسی پژوهشی وقف و نذر با موضوعات «وقف و مدیریت آن از منظر فقه و حقوق»، «وقف، بهره‌وری وقف و وقف‌های نوین» و «وقف و نذر در فرهنگ رضوی» برگزار شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برگزاری ۳ کمیسیون تخصصی با موضوع وقف و نذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.