سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به نیاز استان به مرکز پیوند مغز و استخوان، کلیه، قلب و ریه به زودی مرکز پیوند کلیه در کردستان را‌ه‌اندازی می‌شود

مرکز پیوند کلیه در کردستان را‌ه‌اندازی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، وحید یوسفی‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حوزه عمران بیش از یک هزار تخت سیار، اجرای پروژه‌های طرح تحول نظام سلامت، مراکز سلامت و خانه بهداشت، فضا‌های آموزشی و پژوهشی و سایت اداری و ستاد مرکزی دانشگاه اجرا شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: بیمارستان سقز بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این راستا همزمان با ساخت و ساز، فرآیند تجهیزات در انبار این بیمارستان جمع آوری شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، افزود: تجهیز تخت‌های ویژه ICU و CCU، شیمی درمانی، تشخیص و غربالگری سرطان، بخش‌های اورژانس بیمارستانی، بلوک‌های زایمان LDR و همچنین کلینیک ویژه از پروژه‌های انجام شده در طرح تحول نظام سلامت است.

او بیان کرد: تمام کلینیک‌های ویژه استان کردستان به جز بیمارستان کوثر از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۲ هزار نفر مراجعه کننده را ویزیت کرده است. 

انتهای پیام/ت

راه اندازی مرکز پیوند کلیه

برچسب ها: پیوند کلیه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.