سازمان جهاد کشاورزی کردستان ۸۶ هزار تُن کنجاله سویا خریداری کرده و تاکنون ۷۲ هزار تُن آن را در بین تولیدکنندگان این محصول در استان توزیع کرده است.

۸۶ هزار تُن کنجاله سویا در کردستان خریداری شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: این میزان از اواسط بهمن سال گذشته تاکنون خریداری و توزیع شده و ۱۴ هزار تُن کنجاله سویای باقی مانده نیز در حال حمل به داخل استان است.

سید احمد ذکریایی‌نژاد گفت: هم اکنون بازار کنجاله سویا در کشور به ثبات رسیده و در خصوص تامین این نهاده نه تنها مشکلی در کشور و استان نداریم بلکه مازاد بر نیاز تولید کنندگان استان هم در انبار‌ها ذخیره شده است.

وی افزود: باید مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام و طیور در این سامانه ثبت نام و بعد از دریافت کد، نسبت به خرید کنجاله سویای مورد نیاز خود اقدام کنند.

ذکریایی‌نژاد گفت: در حال حاضر سهمیه بندی توزیع کنجاله سویا در استان نداریم و به صورت آزاد تولیدکنندگان می‌توانند کنجاله سویای مورد نیاز خود را تامین کنند.

مرغداران، دامداران و کارخانجات خوراک دام و طیور استان می‌توانند با ورود به سامانه بازارگاه به آدرس https://sps.bki.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

ثبت نام در سامانه شرط تحویل کنجاله سویا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.