مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به برکت عوائد موقوفات ،۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان به کانون خانواده خود بازگشتند.

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد از محل نیات واقفان مازندران

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صبح امروز در آئین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد (محکومیت مالی) در زندان قائمشهر گفت: ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد متأهل استان در این طرح به کانون خانواده خود بازگشتند.

او افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند برگزار شده بود که در قالب آن زندانیان متأهل و فاقد جرایم فساد اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرایم غیرعمد مالی شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند، آزاد شدند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به فعالیت‌های مرکز امور خیریه سازمان اوقاف گفت: آسیب‌شناسی، دستگیری و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مشارکت مؤسسات امور خیریه و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست از جمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرکز امور خیریه سازمان اوقاف محسوب می‌شود.

او گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای تحقق نیت واقفان و به کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی تعداد ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اقدام کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفان و کمک خیران استان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تأمین شده است، خواستار توجه ویژه مردم خیر و نیک‌اندیش استان جهت هم‌افزایی در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه در سال‌های آینده شد.
انتهای پیام/س

 آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.