معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان در ارتباط با پلمب ایستگاه موقت جمع‌آوری زباله سنندج توضیحاتی ارائه داد.

پلمب سایت موقت جمع‌آوری زباله سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال حمیدی معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: یک واحد خدماتی و چهار واحد صنعتی استان بدلیل مشکلات زیست محیطی پلمب شدند.

حمیدی اضافه کرد: از تعداد واحد‌های صنعتی که دانه‌بندی شن و ماسه بودند تاکنون ۲ واحد فک پلمب شده و ۲ واحد دیگر هنوز اقداماتی که از آن‌ها خواسته شده برای حل مشکلات زیست محیطی خود، انجام نداده‌اند.

وی در ارتباط با پلمب ایستگاه موقت جمع‌آوری زباله سنندج که در کمربندی بهشت محمدی سنندج واقع شده بود، گفت: وجود ایستگاه موقت جمع‌آوری زباله مستلزم شرایط خاصی از جمله محصور و سرپوشیده بودن و انتقال بلافاصله زباله به جایگاه اصلی است.

معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به اینکه ایستگاه موقت جمع‌آوری زباله سنندج فاقد شرایط لازم بود، تاکید کرد: این ایستگاه به محل دپوی زباله و تفکیک آن توسط زباله‌گرد‌ها تبدیل شده بود.

حمیدی با بیان اینکه این ایستگاه موقت زباله شکایت مردمی هم داشت، یادآور شد: مسیر استقرار این ایستگاه زباله هم چندین مرتبه توسط افراد زباله‌گرد آتش زده شده بود.

انتهای پیام/م

صحبت های معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان 

برچسب ها: محیط زیست ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.