معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، با آیت الله شاهچراغی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور صبح سه شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان و پس از افتتاح یک واحد فناور خیر ساز در شهمیرزاد و بازدید از دو طرح فناوری در شهرک صنعتی پایتخت ایوان کی به دفتر نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان رفت تا با وی دیدار و گفتگو کند.

ستاری در رأس هیئتی برای بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه علم و فناوری استان سمنان و همچنین پارک علم و فناوری سمنان به این استان سفر کرده است.

انتظار می‌رود تاکید بر روی اشتغال‌زایی جوانان و همچنین حمایت از جوانان در کسب و کار‌های نوین در زمره مسائلی باشد که در دیدار ستاری و آیت الله شاهچراغی مطرح شود.

استان سمنان ظرفیت ویژه‌ای در زمینه واحد‌های فناوری دارد همچنین این استان از نظر پهنای دسترسی به اینترنت رتبه نخست کشور را دارد.

ستاری در ادامه سفر خود به پارک علم و فناوری سمنان نیز خواهد رفت، وی در شورای اداری نیز شرکت می‌کند و سپس راهی تهران خواهد شد.

انتهای پیام / م

استان از نظر پهنای دسترسی به اینترنت رتبه نخست کشور را دارد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.