مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت:طرح آزادسازی حریم و بستر زاینده رود به دلیل نبود اعتبار کافی متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمدرضا صادقی مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برای آزادسازی حریم و بستر رودخانه زاینده رود در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ تخریب‌های گسترده‌ای شد.

احمدرضا صادقی با بیان اینکه اجرای طرح به دلیل نبود اعتبار کافی متوقف شد گفت:هر اجرای حکم، انتقال ادوات، کارگران و اقدامات جانبی هزینه‌های زیادی دارد و از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای اجرای احکام هزینه کرده‌ایم که هیچ ردیف بودجه‌ای برای آن تعریف نشده است.

او با اشاره به اینکه مطابق قانون توزیع عادلانه آب اگر شرکت آب منطقه‌ای، محلی را مزاحم صنعت آب و برق تشخیص دهد می‌تواند با اخذ مجوز از دادستان منطقه نسبت به قلع آن مزاحمت‌ها اقدام کند گفت:طرح ساماندهی زاینده رود که جاده ساحلی این رودخانه را شامل می‌شود در درچه و فلاورجان اجرا شده، اما در محدوده شهرستان مبارکه اماکن دولتی وجود دارند که آزادسازی آن‌ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/م

 

متوقف شدن طرح آزاد سازی حریم زاینده رود

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.