رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت:شبکه‌سازی منسجم در منظومه فکری انقلاب نیاز امروز کشور است.

طرح شبکه‌سازی راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان، صبح سه شنبه در هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضائی کشور در مجتمع ولایت مشهد، گفت: باور شعار ما می‌توانیم در بیانیه گام دوم رهبری به‌صورت کاملاً آشکار و روشن تبلور یافته است.

او ادامه داد: تبلور شعار ما می‌توانیم در ۴۰ سال انقلاب و با ورود به دهه پنجم و با امید به آینده، فعالیت سازنده جوانان مؤمنان انقلابی در همه عرصه‌ها می‌تواند کلید حل مشکلات و زمینه‌ساز پیشرفت کشور باشد که همه این موارد در کلام رهبری روشن و واضح است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به زنجیره پنجگانه تمدن نوین اسلامی که مد نظر رهبری است، گفت: تشکیل دولت اسلامی در بستر سلامت انقلابی، اخلاقی، اقتصادی، مبارزه با فساد، خردگرایی، ولایت‌پذیری، قانون‌گرایی، عدالت‌گستری که با ظهور حضرت مهدی (عج) تحقق خواهد یافت، از جمله مواردی است که رهبری در آن زنجیره پنجگانه بدان اشاره کردند.

بهرامیان افزود: به شبکه‌سازی منسجم در منظومه فکری عوامل انقلاب به‌ویژه امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مؤسس دستگاه قضائی کشور نیاز داریم تا برای ادامه راه در مسیر دهه پنجم انقلاب اسلامی تکلیف بر همگان روشن شود.

او تصریح کرد: امروز نظام تربیتی مورد نظر در زنجیره تمدن نوین اسلامی از مرحله دانشگاه با نقش‌آفرینی اساتید در عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد که در بایسته‌های تفکر جهادی می‌گنجد، می‌تواند به تحول ملموس دستگاه قضائی و قدرت ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی منجر شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان با بیان اینکه طرح شبکه‌سازی راهی برای اهداف بلند نظام انقلاب با توجه به منظومه فکری امام (ره) است، گفت: در این بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش قانون‌مداری را شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

باید بستری برای کاهش آسیب ها ایجاد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.