مطالعات طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین به اتمام رسید

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مطالعات طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین به اتمام رسیده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های مربوطه جهت اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مطالعات طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین به اتمام رسیده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های مربوطه جهت اجرا است.

او با اشاره به اهمیت این مطالعه در توسعه پایدار شهرستان سرعین، افزود: در این طرح چندین پروژه جهت سرمایه گذاری در نقاط مختلف این شهرستان در احصا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اینکه مشکلات طرح گردشگری موسوم به سولان سرعین از طریق کمیته حمایت قضایی حل گردید، ادامه داد: تسهیلات لازم برای این طرح مصوب شده است و فاز اول آن که شامل یک هتل آپارتمان و مجموعه آبدرمانی است در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

فلاحی اضافه کرد: همچنین منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر نیز در حال مطالعه می‌باشد و در اوایل پاییز امسال به اتمام خواهد رسید که بعد از اتمام این مطالعه، طرح برای اجرایی شدن به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در منطقه نمونه گردشگری فندقلو، بیان داشت: فاز اول آسفالت ریزی مسیر فندقلو به تله کابین به اتمام رسیده و مطالعه برای رینگ کمربندی مسیر برگشت نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

مطالعات طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.