مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان‌گفت: سینا بصیرانی دانش‌آموز هنرستان تربیت بدنی «شهید سرگزی زابل» به همراه تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

دانش‌آموز ورزشکار سیستان و بلوچستانی قهرمان آسیا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان‌  اظهار داشت: سینا بصیرانی دانش‌آموز هنرستان تربیت بدنی «شهید سرگزی زابل» به همراه تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

او افزود: این دوره از رقابت‌های ورزشی از چهارم تا دهم شهریور به میزبانی کشور تایلند برگزار شد که تیم ملی توانست با غلبه بر رقیبان خود به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

او  ادامه داد:دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان‌که همواره در عرصه‌های علم و دانش افتخارآفرین بوده‌اند، این بار در میدان ورزش قهرمانی نیز خوش درخشیدند و جلوه دیگری از توانمندی نسل جوان استان را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل‌آموزش‌و پرورش سیستان و بلوچستان اجرای طرح استعدادیابی در مدارس را از جمله برنامه‌های مهم این نهاد با همکاری هیات‌های ورزشی در کشف ظرفیت‌های ورزشی نوجوانان و جوانان این دیار عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت‌های ورزشی فوتسال دانش‌آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار