مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، مربیان را ارزشمندترین عنصر توسعه ی فوتسال دانست و گفت: اگر قرار است پیشرفتی حاصل شود، احتیاج به مربیان آموزش دیده، علاقه مند و کارآمد داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود، محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در مراسم افتتاحیه‌ی دوره‌ی آموزش مربیگری فوتسال سطح یک ایران که به مدرسی سهراب خدیر به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان و شجاعی و همکارانشان در هیئت فوتبال شهرستان کرمان که برای برگزاری این کلاس برنامه ریزی کردند، قدردانی کرد.

 

او افزود: اگر قرار است پیشرفتی حاصل شود، احتیاج به مربیان آموزش دیده، علاقه‌مند و کارآمد داریم، چرا که اعتقاد داریم مربی محور تحول است و جامعه‌ی هدف ورزشکارانی هستند که در اختیار ما هستند.

محمودی نیا، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های توسعه و پیشرفت را مربیان عنوان و تصریح کرد: یک مربی کارآمد، آموزش دیده و آشنا با علم روز دنیا می‌تواند این تحول را به وجود بیاورد و قطعاً برگزاری چنین دوره‌هایی در سطوح مختلف کمک خواهد کرد اتفاقات خوبی در سطح جامعه بیفتد.

او خطاب به شرکت کنندگان در دوره بیان داشت: هر جایی که کار می‌کنید، سعی کنید برنامه و فلسفه داشته باشید چرا که این فلسفه به پیشرفت فرد، کمک می‌کند.

 

محمودی نیا گفت: این پیشرفت در استان کرمان در حوزه‌های مختلف شروع شده و قطعا احتیاج به حوصله و زمان دارد، چرا که بخش اعظمی از آن محقق شده است.

او افزود: قطعا یکی از هدف گذاری‌هایی که به آن اشاره شد، فوتسال است و وجود شما مربیان در این کلاس و بعد از این کلاس، با دادن ایده‌های خوب، می‌تواند به پیشرفت در حوزه فوتسال کمک کند.

محمودی نیا، با آرزوی موفقیت برای همه، ابراز امیدواری کرد: مربیان به عنوان ارزشمندترین عنصر توسعه‌ی پیشرفت فوتسال بتوانند در جای جای این استان پهناور کرمان نقش آفرینی کنند تا استعداد‌های استان بتواند به خوبی در مسیر تحول و تعالی قرار گیرد.

 

سهراب خدیر، مدرس این دوره‌ی آموزشی نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم از راهروان راستین آن امام همام باشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش، فوتسال را یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی دانست و گفت: اگر یک نگاه سطحی به همین شهرستان و استان کرمان داشته باشیم، متوجه می‌شویم سالن‌های چندمنظوره بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد اوقاتشان در اختیار فوتسال است.

خدیر تصریح کرد: حتی همه ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی نیز در این سالن‌های چند منظوره برای پر کردن اوقات فراغت خود هم که شده روی به فوتسال می‌آورند.

او بیان داشت: وقتی ما می‌بینیم یک رشته ورزشی اینقدر طرفدار و جذابیت دارد، مطمئنا مسئولیتمان سنگین‌تر می‌شود پس باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا هر روز شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش این رشته باشیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره‌ی آموزشی مربیگری فوتسال سطح یک ایران در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار