سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک کارگر ۲۲ ساله افغانستانی به داخل چاه آبی در کارگاه سنگ شویی شلوار و لباس خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۰۶ ظهار امروز حادثه سقوط فردی در چاه در جاده امین آباد، خیابان مدرس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

او افزود: محل حادثه یک کارگاه سنگ شویی شلوار و لباس بود که در محوطه آن یک چاه به عمق ۳۰ متر وجود داشت که داخل آن آب بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران  گفت: طبق گفته کارگران حاضر در محل جوانی برای برداشت ابزاری به داخل چاه رفته بود که در آن گرفتار شده بود.


بیشتر بخوانید: سقوط جرثقیل تاورکرین در بزرگراه ارتش یک مصدوم به جا گذاشت


ملکی تصریح کرد: آتش نشان‌ها برای خارج کردن کارگر ۲۲ ساله افغانستانی به داخل چاه رفتند و توانستند آن را خارج کنند که متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: در فصل تابستان تعداد حادثه دیدگان در چاه افزایش پیدا می‌کند که لازم است در حفر چاه از افراد دارای توانایی استفاده کرد.

انتهای پیام/

سقوط کارگر سنگ شویی لباس به داخل چاه آب

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.