مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: اماکن عمومی از قبیل مساجد، ساختمان پزشکان و مطب پزشکان برای تردد آسان معلولان و جانبازان در اردبیل باید مناسب سازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان در جلسه کارگروه تخصصی مناسب سازی معلولان گفت: اماکن عمومی از قبیل مساجد، ساختمان پزشکان و مطب پزشکان برای تردد آسان معلولان و جانبازان در اردبیل باید مناسب سازی شود.

او افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل تعداد معلولان بیش از ۲۵ هزار نفر است و باید برای آرامش این عده از جمعیت و افراد کهنسال و جانبازان عزیز باشیم.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان بیان کرد: معلولان باید در برنامه ریزی‌های اداری ایده‌های خود را که مبنی بر مناسب سازی بهتر باشد ارایه دهند و راهنمایی و رانندگی نیز محل پارک خودرو‌های معلولان را مشخص کرده و سایر رانندگان نباید در این محل‌ها خودروی خود را پارک کنند.

قهرمانی افزود: در محدوده سرچشمه و مرکز شهر علایم پارک خودرو معلولان نصب شده و رعایت حال معلولان الزامی است.

در این جلسه در مورد هم سطح سازی پل ها، مناسب سازی رمپ‌های مساجد، مجتمع‌های پزشکان، مجتمع‌های رفاهی بین راهی و پاسگا‌های بین راهی بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ح

وجود بیش از ۲۵ هزار معلول در استان اردبیل

برچسب ها: معلولان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.