عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: با توجه به جو مجلس و سوابق کاری ۲ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، فردا آن‌ها رأی لازم را کسب خواهند کرد.

حاجی میرزایی و مونسان فردا رأی بالایی در مجلس کسب می‌کننداکبر رنجبرزاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه رأی اعتماد ۲ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در روز سه‌شنبه، گفت: رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی بسته به نظر نمایندگان دارد، اما به نظر من هر دو وزیر پیشنهادی رأی لازم را کسب خواهند کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود حاجی میرزایی به دلیل آن که از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست نمی‌تواند رأی لازم را کسب کند، بیان کرد: حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به نظر من رأی بالاتر از مونسان کسب خواهد کرد، زیرا نبود سابقه کاری نمی‌تواند رزومه مؤثری برای یک وزیر پیشنهادی باشد.

او تصریح کرد: حاجی میرزایی از لحاظ علمی سطح قابل دفاعی دارد، اکنون در هیئت دولت و جلسات آن حضور داشته و چندین سال است که برنامه‌ریزی‌های هیئت دولت را انجام می‌دهد لذا اشراف کاملی بر روی تنظیم برنامه‌ها، برنامه ریزی‌ها، جمع بندی اطلاعات و هیئت دولت دارد لذا این فرد با این ظرفیت می‌تواند رأی لازم را کسب کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: حاجی میرزایی همچنین ۲۰ سال است که سابقه حضور در نهضت سوادآموزی را دارد، بنابراین در مسیر آموزش و سوادآموزی هم اطلاعات خوبی را دارد.

رنجبرزاده بیان کرد: دو وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در فراکسیون نمایندگان ولایی و همچنین کمیسیون‌ها و مجمع نمایندگان حضور یافته و درباره برنامه‌های کاری خود صحبت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اميدوارم کسي راي بياره که لياقت داره
آخرین اخبار