رقابت‌های هفته سوم بوندس لیگا امشب با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید.

وردربرمن برنده بازی پر گل با آگزبورگ / پیروزی خفیف فرانکفورت در بازی خانگیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بوندس لیگا امشب و در هفته سوم شاهد برگزاری ۲ دیدار جذاب بود. تیم‌های فوتبال وردربرمن و آگزبورگ نخستین مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت تیم میزبان یعنی وردربرمن موفق شد با نتیجه ۳ -۲ برنده بازی باشد.

اوساکو خیلی زود و دقیقه ۶ نخستین گل بازی را به ثمر رساند. در ادامه وارگاس دقیقه ۱۲ کار را به تساوی کشاند تا در همان ابتدای کار ۲ گل رد و بدل شود. پس از آن تیم میزبان دقیقه ۲۱ توسط سارگنت به یک گل دیگر رسید تا حساب کار ۲ - یک به سود وردربرمن شود. این پایان کار نبود و در ادامه دقیقه ۴۷ وارگاس بار دیگر گل تساوی را به ثمر رساند.

وردربرمن دقیقه ۶۷ توسط اوساکو به گل دیگری دست یافت. این نتیجه تا پایان حفظ شد و وردربرمن به ۳ امتیاز خانگی دست یافت و به رده سیزدهم رسید. آگزبورگ با این نتیجه یک امتیازی باقی ماند و در رده شانزدهم قرار گرفت.

دیگر دیدار رقابت‌های بوندس لیگا از ساعت ۲۰ و ۳۰ میان فرانکفورت و دوسلدورف انجام شد. فرانکفورتی‌ها در این بازی خانگی هر چه حمله کردند بی فایده بود و دقیقه ۳۶ نخستین گل را توسط هنگینز دریافت کردند. در ادامه اما دقایق ۵۷ و ۸۶ توسط دوئت و پسینسیا به گل رسیدند تا با یک کامبک فوق العاده برنده بازی شوند.

آن‌ها با این برد ۶ امتیازی شدند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند. دوسلدورف هم با ۳ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.


بیشتر بخوانید:

یونیون برلین ۳ - دورتموند ۱/ نخستین پیروزی تاریخ پایتخت نشینان در بوندس لیگا

تساوی خانگی مونشن گلادباخ مقابل شالکه

بایرن مونیخ فصل را با پیروزی مقابل حریف دسته چهارمی آغاز کرد


انتهای پیام/ 

نتایج بازی‌های هفته سوم بوندس لیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار