تیم‌های فوتبال آرسنال و تاننهام و آرسنال در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ جزیره امشب به مصاف یکدیگر رفتند.

آرسنال ۲ - تاتنهام ۲ / کامبک توپچی‌ها و توقفی دیگر برای شاگردان پوچتینوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال آرسنال و تاتنهام در آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ جزیره امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.  

تاتنهامی‌ها در ۳ بازی قبلی خود به یک پیروزی، یک تساوی، یک باخت دست یافته بودند و شاگردان امری هم ۲ برد و یک باخت در کارنامه داشتند. بازی ۲ تیم با نمایش خوب شاگردان پوچتینو آغاز شد، آن‌ها به خوبی حمله می‌کردند و بسیار زود و در دقیقه ۱۰ توسط اریکسن به گل رسیدند.  

دومین گل آن‌ها هم ۲۹ دقیقه بعد توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا خیال هواداران سفید‌های لندن راحت شود. نیمه دوم، اما متفاوت آغاز شد و آرسنال خیلی زود توسط لاکازت دقیقه ۴۷ به گل رسید. حملات آن‌ها در ادامه هم بار‌ها دروازه تاتنهامی‌ها را تهدید کرد و سرانجام اوبامیانگ گل تساوی را دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

بازی ۲ تیم در ادامه بسیار پر برخورد و خشن دنبال شد. این بازی سرانجام با همین نتیجه به پایان رسیدتا آرسنال با ۷ امتیاز در پایان هفته چهارم در جایگاه هفتم قرار بگیرد و تاتنهام هم با ۵ امتیاز به رتبه نهم برسد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی اورتون مقابل ولورهمپتون در دیداری پُر گل

ساوتهمپتون ۱ _ منچستریونایتد ۱/ شاگردان سولسشر باز هم امتیاز از دست دادند 

برنلی ۰ - لیورپول ۳/ بازگشت شاگردان کلوپ به صدر با رکوردشکنی


انتهای پیام/ 

تساوی آرسنال و تاتنهام در هفته چهارم لیگ جزیره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار