مسئول عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در جامعه فراموش شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،  حجت الاسلام محمد کیانی مسئول عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در جامعه فراموش شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 حجت الاسلام محمد کیانی  در جمع پرسنل پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) افزود: امام حسین (ع) برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: عمل به امر به معروف و نهی از منکر واجب بوده و ترویج این فریضه مهم در جامعه ضروری است.

مسئول عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با تاکید بر اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، بیان کرد: باید در عزاداری‌ها این ایام و تمام شئون زندگی انسان این مهم مورد توجه قرار گیرد.

;کیانی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد اضافه کرد: خداوند اولین کسی است که انسان را امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و در همه زمینه‌ها باید تقوا را رعایت کنیم و زندگی بدون گناه را در دستور کار داشته باشیم تا به سعادت برسیم.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب است و همه باید نسبت این امر اهتمام ورزند به طوری که همه وظیفه دارند جامعه را به سمت معروف و کار‌های نیکو حرکت دهند و از سوی دیگر از منکر و بدی‌ها دور نگه دارند.

مسئول عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: نهادینه کردن این فرهنگ مهم در جامعه سبب کاهش گناه و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ر

فراموش شدن امر به معروف ریشه بسیاری از مشکلات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.