معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، زمان آغاز ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دکترا این دانشگاه را از ۲۰ شهریورماه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دکترا، گفت: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان دکترا دانشگاه شهید چمران اهواز ۲۰ و ۲۱ شهریورماه انجام می‌شود و ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان نیز ۲۳ همین ماه انجام خواهد شد.

او بیان کرد: امسال در مجموع ۲۶۳ نفر در کد رشته‌های موجود در دانشگاه شهید چمران اهواز از طریق آزمون در مقطع دکترا و ۲۱ نفر نیز به صورت بدون آزمون در دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

جلیلی‌فر در خصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکترا، اظهار داشت: این افراد باید مدارک مختلفی را همراه داشته باشند و لیست دقیق مدارک لازم برای ثبت‌نام فردا روی سایت دانشگاه قرار می‌گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید توجه داشته باشند که در زمان اعلام شده برای ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام آزمون دکترا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.