وضعیت بازارهای آبادان در نشست مسئولان بررسی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: مردم احساس میکنند بازار رها شده و کنترلی بر آن نمی شود.

او با بیان اینکه مسئولان باید دست از شعار و امور بیهوده بردارند افزود: باید تصمیماتی گرفته شود که مردم اثر آن را در بازار مشاهده کنند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: براحتی نمیتوان مکانی را پلمپ و تعطیل کرد چون اعمال نفوذها زیاد است.

موسوی گفت: منطقه آزاد اروند همه چیز را رها کرده و کاری در شهر انجام نمی دهد.

او با اشاره به اربعین حسینی و حضور زائران افزود: با توجه به شروع ماه محرم باید تصمیم اساسی در زمینه تنظیم قیمت‌ها در بازار گرفته شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: از فردا ۲۰ تیم بازرسی باید در ۲۰ نقطه از شهر تقسیم شوند و هر روز یک منطقه به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد و سپس گزارش کار ارائه شود

موسوی افزود: اداره صمت آمار کالا‌هایی که از شلمچه وارد منطقه آزاد اروند می‌شود را به فرماندهی تسلیم کند و هیچ کالایی بدون نظارت نهاد‌های نظارتی و صنعت و معدن و تجارت از آبادان خارج نشود.

او ادامه داد: در بحث ماهی و میگو نیز تمام فعالان ماهی و میگو تعهدات خود را در طول روز و هفته با آمار از طریق شیلات با هماهنگی صمت ارائه دهند و باید از طریق آن‌ها به بازار تزریق شود چنانچه صیادی که تواند به تعهداتش عمل کند به دلیل دریافت سوخت پروانه کارش لغو می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:از خروج کالا‌های اساسی با عنوان تملیکی به مرکز استان جلوگیری شود و کسب و کار‌های خلاف کار از طریق اصناف به اماکن معرفی و دستور پلمپ آن صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ د

جلسه ستاد تنظیم بازار آبادان

برچسب ها: شیلات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.