فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی فرا رسیدن سالروز پدافند هوایی را تبریک گفت.

امیر نصیرزاده فرا رسیدن سالروز پدافند هوایی را تبریک گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی فرا رسیدن سالروز پدافند هوایی را تبریک گفت.

متن پیام امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده به شرح زیر است:

برادر ارجمندم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

تورّق خاطرات سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، شکوه و شوکت رقم خوردن عزت دفاع از حرّیت و شرافت سرزمین دلیران و بیشه شیران، ایران سربلند به قیمت جان و با تن پوش زرهی در هم تنیده و به هم بافته از جنس آفند و پدافند را در خاطر تداعی می‌کند. امروز نهال بارور دفاع مردانه از آسمان که پیشکسوتان ما شانه به شانه هم در دشتستان مقاومت غرس کرده و عرصه سیمرغ را از مزاحمت و تعرض مصون داشتند، نخل تناوری است که بار شیرین امنیت می‌دهد.

سالروز تشکیل پدافند هوایی فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق برادری و جانبازی در راه میهن عزیزمان است. از این رو با تبریک این روز فرخنده، توفیق روزافزون آن برادر ارجمند و همرزمان آفتاب نسب‌تان در جای جای این خاک پر گهر را از درگاه احدیت، در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای یپام/

پیام تبریک فرمانده نیروی هوایی به مناسبت سالروز پدافند هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار