فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل واقع در کمربندی این شهرستان ،از یک شهروند در قالب یک شرکت هرمی ۲۳۰ میلیون ریال در پوشش تور مسافرتی کلاهبرداری کردند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، در یک از روستا‌های حومه این شهرستان افرادی به صورت غیرقانونی در قالب یک شرکت هرمی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شاه نظری گفت: با هماهنگی قضائی و پس از شناسایی متهمان، ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۸ متهم به عضویت در شرکت هرمی و کلاهبرداری از شهروندان را که همگی اهل یکی از استان‌های غربی کشور بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل فعالیت این افراد مقادیر زیادی بروشور، کاتالوگ، لب تاپ و کتاب که مربوط به مصاحبه و معرفی شرکت‌های هرمی بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاه نظری با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی و هشدار‌های انتظامی بسیار مهم است از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 

باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در تنکابن متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۲۰:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام من گیر شرکت هرمی کیونت شدم پولام رفتن چکار کنم تا به پولام برسم