کاربران فضای مجازی در نخستین روز ماه محرم از مسلم بن عقیل یار با وفا و مظلوم سید و سالار شهیدان(ع) نوشتند.

#مسلم_بن_عقیل /

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز از ماه محرم به نام یکی از شهدای کربلا اختصاص دارد که روز اول آن به نام «مسلم بن عقیل» نام‌گذاری شده است. مسلم بن عقیل ، نخستین شهید واقعه کربلاست. شهادت او کمی پیش‌تر از حادثه کربلا رخ داده است و شب نخست ماه محرم به پاس فداکاری و جان‌فشانی‌های این سفیر شهید راه سرخ، شب حضرت مسلم بن عقیل نام نهاده شده است. مسلم الگوی محبت و وفاست. او عاشقی دل باخته بود که تا آخرین لحظه از عشق پاک خود به امام حسین(ع) دست برنداشت و در اوج بی‌وفایی کوفیان به مولایش وفادار ماند.


بیشتربخوانید: #در_لشکر_حسینیم، ذلت نمیپذیریم +تصاویر


از این رو کاربران فضای مجازی همزمان با روز اول محرم هشتگ #مسلم_بن_عقیل را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند و از مظلومیت و وفاداری نخستین شهید واقعه کربلا به امام زمانش نوشتند. در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

#مسلم_بن_عقیل /

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
السلام علیک یا مسلم بن عقیل
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ایرج مسجدی سفیر کشورمان درعراق حدود سه میلیون ایرانی در اربعین امسال به عراق خواهند رفت.
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
. انشاءالله یهو دیدی امسال 10 میلیون نفر از ایران رفتند به پیاده روی اربعین خدارو چه دیدی ابا عبدالله الحسین ع ظرفیت جاذبه عشق رو برای کل نجات بشریت روی کره زمین رو داره و خدا داده عاشق از خود بی خود در امت واحده رسول الله ص و دیگر مومنین در ادیان دیگر ابا عبدالله الحسین ع کشتی نجان انسانهای در حال غرق شدن هستند و خدا داده انسانهای در حال غرق شدن و بیهوده مردن که برای نجاتشان خودشان را باید با هر زحمتی هم که شده برسانند به ناخدای کشتی نجات بشریت در کربلا تا از نجات یافتگان شوند اگر نه غرق خواهند شد و در آخرت حسرت خواهند خورد که ای کاش خودمان را به کشتی نجات رسانده بودیم و در این راه قدمی برداشته بودیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه و بصیرانه . لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار