فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق گفت: ورزشکار احساسات و استعداد خود را با وسیله‌ای بنام ورزش در مسیر متعالی هدایت می‌کند.

ورزش به تقویت و پرورش روح می‌پردازدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در مراسم تجلیل از مدال آوران هفتمین المپیاد بسیج، گفت: ورزشکار احساسات و استعداد خود را با وسیله‌ای بنام ورزش در مسیر متعالی هدایت می‌کند.

او افزود: ورزشکاران بافقی ظرفیت و توان رشد و ابراز وجود بیشتری دارند و قطعا با درایت و همکاری مجموعه شهرستان می‌توان در راه رسیدن افزایش کمالات آنان گام برداشت.

سرهنگ صادقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به خواسته‌های جوانان و نوجوانان کشور، تصریح کرد: یکی از اساسی تری و کلیدی‌ترین سفارشات ایشان ایمان آوردن مسوولان به قدرت و توانایی جوانان است.

او در بخش دیگری از سخنان خود ضن تقدیر از تلاش‌های سرپرست اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزرشی اشاره‌ای به برگزاری المپیاد ورزشی بسیج در سطح استانی و کشوری کرد و افزود: هفتمین المپیاد ورزشی بسیج در تیرماه امسال در مرکز استان برگزار شد که مجموعه اداره ورزش و جوانان بافق با حضور نیرو‌های ورزشی توانمند توانست رتبه‌های خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/ی

ورزش موجب تقویت و پرورش روح می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.