رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با طرح ادعایی گزاف، دبیرکل حزب‌الله و لبنان را تهدید کرد.

تهدید پوچ بنی گانتس خطاب به سید حسن نصرالله: کاری نکن که لبنان را به عصرحجر برگردانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، «بنی گانتس» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد پاسخ حزب الله لبنان به تجاوزات اخیر این رژیم، لبنان را به عصرحجر برمی‌گرداند.

بنی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل، دیروز عصر با طرح ادعایی گزاف با انتشار پیامی توئیتری درباره عاقبت تنش‌زایی در مرز‌های سرزمین‌های اشغالی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، هشدار داد و از او خواست ”نسبت به لبنان مهربان“ باشد.

گانتس که رقیب بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در انتخابات پارلمانی آینده است در توییت خود خطاب به سید حسن نصرالله مدعی شد: کاری نکن که ارتش اسرائیل، لبنان را به عصرحجر برگرداند و لبنان مسئول هرگونه حمله‌ای خواهد بود که از خاک این کشور صورت می‌گیرد.

یکشنبه گذشته، دو پهپاد در حومه جنوبی بیروت سقوط کردند که مشخص شد هر دو متعلق به رژیم صهیونیستی است و برای عملیات انفجاری به این منطقه که دفتر رسانه‌ای حزب الله در آن قرار دارد، فرستاده شده بودند. در این حمله یکی از پهپاد‌ها سقوط کرد و به دست نیرو‌های حزب‌الله افتاد و دیگری در نزدیکی دفتر این جنبش منفجر شد و خساراتی در این ساختمان ایجاد کرد.


         بیشتر بخوانید:

چهارشنبه نیز ارتش لبنان اعلام کرد به سوی سه پهپاد اسرائیلی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده‌اند آتش گشوده و آن‌ها را به بازگشت وادار کرده است.

پس از این اتفاقات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بر پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزگری‌های اسرائیل تاکید کرد و مقامات این رژیم پس از این سخنان به هراس افتاده و در تلاش هستند نیرو‌های خود را در مرز‌های لبنان تقویت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
يعني حزب اله حق ندارن از خودشون دفاع كنن ؟؟؟
آخرین اخبار